Friday, June 24, 2011

Kegagalan sebenar apabila kita berhenti mencuba

Assalamualaikum kepada smua blogger yang membaca, hurm agak lama tak update blog ni...hehe!Maaf la agak sibuk dirumah membesarkan badan. Hari ni aku sangat2x bersyukur kepada Allah s.w.t. Nak tau kenapa??? Hurm ni la nk habaq mai ni. Result semester aku yang ke -2 ini smuanya lulus dan naik daripada sem 1.Aduh betul2x terkejut dengan kputusan ini.

Aku ingin mengucapkan trima kasih la kepada pensyarah2x dan kawan2x yg tak putus-putus memberikan tunjuk ajar dan semangat.Itu lah orang kata, kalu kita usaha itu pasti ada hasilnya.Ya mmg diakui sem ke -2 ni byk memberikan cabaran. Sampai aku pon boleh kena darah tnggi sebab betul2x nk tekad utk exam sem 2. Tapi bersyukur kepada Allah, aku dpt pon apa yang aku nk.

Biarpun aku dlu hanya daripada politeknik tetapi ttp berusaha untuk bersaing dengan rakan2x yang lain dari matrix n stpm.Betullah kata pensyarah ku di politeknik dimana ia berkata "tiada seorang pon dilahirkan untuk menjadi bodoh atau tidak pandai asalkan usaha dilipat gandakan serta berdoa kepada Allah dan bertawakal pasti akan mendapat habuannya suatu hari nnti"

Hurm,sampai disini dlu la nye....sy nk berundur diri.Igat !! " Kegagalan sebenar apabila kita berhenti mencuba"

P/S : Jika minat dgn artikel ini silalah menjadi follower di http://azizitahir.blogspot.com/ dan postkan di wall facebook and twitter anda masing-masing...salam kenalan.:)
Salam


No comments:

Post a Comment