Tuesday, July 12, 2011

Lepas ni AF ALL STAR pula menyusul.


Assalamualaikum,

Hai rakan2x blogger ku sekalian, haa...ni agak terkejut la..br je Af9 tamat dan juaranya pon kita dah tau Hazama,ada aku terbaca 1 entri ni drpd sumber2x yg boleh dipercayai..dgr2x lps ni AF ALL STAR plak nk buat.Haish dah mcm Maharaja Lawak dh,dlu Raja Lawak pastu Maharaja Lawak.

Hurm,ada juga sumber yg mengatakan pihak Astro sepatutnya menjalankan musim AF sehingga kesepuluh tetapi AF9 jd penutup nye..Adakah AF10 ini adalah AF ALL STAR?. Wallahualam, xtau la nk ckp pew.Msti champion2x dari AF1 smpai AF9 akan bertanding,seperti Vince,Mawi,Hazama,Stacy dan sebgainya...

Bkn x bgus program mcm ni,tp nmpknya lebih kepada populariti...bknnya kualiti.Entah la sama2x la kita nantikan..ada ke x, atau ini hanya dasas desus jew. Agak2x siapa nye juara AF ALL STAR nnti???

ok la,smpai sni shja entri sy..salam smua!

p/s : hurm,kalu AF ALL STAR ni buat..better pilih bekas2x murid yg telah byk mngharumkn industri muzik la..bkn pada juara..mcm Aizat,Kaer, dan sbgainya.X fair la bg yg champion pada nama jew..:)

4 comments:

  1. pa2 pun..
    ku skong hazama hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..baik sokong Azizi Tahir

    ReplyDelete
  3. Adeh... ada balik AF...?? All Star lah plak?? Ahahaha tak habis2 lagi AF ni.. mengaut untung dari sumber SMS je keja dia.. grrr

    ReplyDelete
  4. ahaha..tau xpe,yg kaya dowang..kita dok undi la rugi...adoi..

    p/s: baik bg ak seringgit wat minum

    ReplyDelete