Tuesday, July 5, 2011

Angry Bird dan Dunia ku


Salam semua,haa hari ni saya nk bercerita sikit la pengalaman main game baru ni..hahaha! Baru ke??? Almaklum lah,selalu sangat ketinggalan zaman dalam game online ni.Tapi apa pon game ni memang best dan watak-watak dalam game ni pon ada 5 utama yang 1 lagi tu mcm bawa bala jew...:P.Walaubagaimana pun, yang saya bengang skali game ni ialah pada tahap gaban la!! Leh naik blood pressure, yang lvl 2-5 aiyo..!!macha..sampai sekarang pon tak lepas2x lagi.Panas tau Panas! Patutlah nama game pon Angry Bird.

Hurm kepada pembaca-pembaca yang diluar sana,dari kita pergi ke demostrasi baik kita duduk umah buat perkara yang berfaedah,apa yang kita dapat dari demonstrasi ni tak kira la pihak pembangkang ke pihak kerajaan ke,xde guna..membazir jew..baik dok main Angry Bird ni..semua ada 6 colour semua leh gabung..hehehe!Terpolitik la plak,maaf ye...

Haa,disebabkan watak-watak Angry Bird ni agak menarik..saya tengah cuba mendapatkan supplier utk menjual dolls Angry Bird, saya tak tahu la pasaran diluar berapa..tp jika dapat supplier yang baik, sy akan jual dgn lebih murah lagi dari kedai.Tgh berjinak-jinak dengan dunia perniagaan internet.Ini sebagai igatan,kepada yang duk nk sangat cpat kaya tu dan masuk skim yang letak modal duk umah goyang kaki dapat duit.Itu semua penipu,yang kaya org atas kita ni jd labu.Baik berniaga ada brang atau pon wat servis mcm buat website pon dh masyuk tau. Sampai sni dlu, nnti kita sambung lagi :)

P/S : Berniaga adalah 9/10 daripada punca rezeki.Islam tidak melarang umatnya berniaga asalkan tidak langgar hukum syarak.Peringatan bagi diri sendiri dan juga rakan2x.

follow me : http://azizitahir.blogspot.com

3 comments:

  1. klu ada supplier, tlong PM kan sya yepp.. dh lma tringin nk ada koleksi plushie nih... ada 6 ekor brung kn smua...

    ReplyDelete
  2. hoho...wat masa ni sy sedang utk cari supplier....tp dr china la..apa2x nnti kalu sy jual kasi pm bro...x angkat lg 1...itu pig punye doll...xmau la...:P

    ReplyDelete
  3. singgah sini :)
    angry bird comell sangat.

    singgah sini pulak
    http://mizsmuchuxx.blogspot.com/

    ReplyDelete